1.Kup natjecanje
2.Izmjena natjecateljskog kalendara za 5.Masters
3. Natječaj za steel turnir 01.02.2020
1.KUP
Iako nije bilo službene najave za početak odigravanja KUP natjecanja, parovi koji su poznati nakon javnog izvlačenja u sklopu 3.Masters turnira koji se održao u CB Lennox su već počeli s natjecanjem.
Ždrijeb kupa možete vidjeti na : https://pikadosavezbpz.challonge.com/cduzw9vw
Datumi natjecanja nisu strogo određeni ali se nadamo da će svi parovi svoje utakmice odigrati unutar zadanih mjeseca naznačenih u ždrijebu.
Unutar prvog kruga odigravanja kupa smo zamprimili žalbu koju vam prenosimo u cijelosti, kao i odgovor izvršnog odbora
Ukratko o pravilima
KUP se igra po sljedećem sistemu:
Vrijeme i datum početka utakmice unutar zadanog roka je stvar dogovora kapetana ekipa/klubova
Prije početka utakmice Kapetani upisuju na papir u tajnosti sastav, koji se može izmjeniti svaki krug utakmice.
Domaćin je ekipa koja je gornja u kučici ždrijeba i domaćin prvi krug ima prednost kod bacanja dok u 2 krugu gosti imaju prednost bacanja. U slučaju da dođe do odigravanja 3 kruga baca se na centar i tko bliže baca prvi (ukoliko dođe do 3 seta u pojedinačnoj igri vrši se rotacija tj. tko je prvi otvorio utakmicu taj prvi baca i u 3 setu. Samo u igri parova u 3 krugu svaka utakmica se baca centar).
Primjer za 1 krug utakmice:
1. Ime i prezime A - pojedinačno 501 MO na dvije dobivene
2. Ime i prezime B - pojedinačno 501 MO na dvije dobivene
3. Par 1 - parovi 501 MO na jednu dobivenu
4. Par 2 - parovi 501 MO na jednu dobivenu
Ukoliko parovi završe 1:1 (par 1 ako izgubi i par 2 ako dobije) igra se dodatni set između parova koji su dobili po set do ukupnog rezultata 2:1 ili 1:2, prednost bacanja ima ekipa koja je taj set i odigravala prva.
5. Ime i prezime C - pojedinačno 501 MO na dvije dobivene
6. Ime i prezime D - pojedinačno 501 MO na dvije dobivene
NAPOMENA: gornjeg redosljeda se svi moraju pridržavati, kratko rečeno NEMA POMICANJA IGRE PAROVA!
Sve pojedinačne utakmice (točke 1, 2, 5 i 6) boduju se kao dobivene ili izgubljene tj ako je igrač A dobio 2:0 piše se 1:0, dok se ukupni rezultat parova vodi kao jedna pojedinačna utakmica.
Ukupni broj bodova po krugu je 5 što znači ako bilo koja ekipa dođe do 3 boda odnosi pobjedu kruga, primjer ako bilo koja ekipa pobijedi 2 od 4 pojedinačne i parove, a izgubi 2 od 4 pojedinačne konačni rezultat u tome krugu je 3:2.
2 krug utakmice sve se ponavlja kao u 1 krugu i ako recimo ekipa domaćina pobjedi oba kruga utakmica završava rezultatom 2:0, ukoliko za primjer domaćin povede 1 krug, a izgubi 2 krug rezultat je 1:1 u tom slučaju odigrava se 3 krug istim sistemom kao i predhodna dva kruga do konačnog rezultata 1:2 ili 2:1.
Konačni rezultat prijavljuje ekipa koja je dobila utakmicu slanjem poruka putem bilo koje aplikacije, mailom ili pozivom tajniku (kao što prijavljujete rezultate za ligu samo bez zapisnika).
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili nejasnoća javite se tajniku Saveza
VAŽNO: pravo nastupa na utakmici KUP-a imaju isključivo igračice i igrači koji su registrirani u klubu/ekipi koji se natječe u županijskoj ligi.
2.Izmjena natjecateljskog kalendara za 5.Masters
5. županijski masters koji se trebao održati 15.02 u CB PALAZZO se pomiče na 29.02.2020
Razlog pomicanja je pojedinačno prvenstvo Hrvatske u Ivancu, te da ne dođe do kolizije termina kod pojedinih igrača koji nastupaju na prvenstvu Hrvatske. Organizator turnira PK PALAZZO je o svemu pravovremeno obaviješten te se složio s izmjenom datuma. Mijesto odigravanja ostaje isto jedino se datum mijenja.
3.Natječaj za steel turnir
Svi zaniteresirani klubovi za organizaciju drugog steel turnira mogu se prijaviti i poslati svoje prijave tajniku ili predsjedniku do 22.01.2020..
Prijavnicu možete preuzeti dolje u željenom formatu:
Komentari
Dodaj komentar
Igor Pantić 11/01/2020 u 14:25
Pozdrav svima,
Vezano za primjedbu Wakera, nakon evo desetaik godina koliko sam u pikadu, prvi put čujem da se ovako igra.
Dakle, igra parova je ista kao i susreti prije koji se igraju, sukladno tome domaćin prve utakmice baca prvi, drugi u istom tom susretu baca gost, te ukoliko dođe do 3 susreta baca se centar.
Isto tako bili smo na završnicama kupa Hrvatske, koji se igra na na način koji sam gore naveo, te ne vidim čemu igrati drugačije.
Druga utakmica se igra kontra dakle prednost prvog bacanja ima gost, dok ako se dođe do treće utakmice, za sve se baca prvo centar.
Stoga mislim da je Anđelić upravu, te utakmica koju ste odigrali nije regularna.
Igor Pantić, predsjednik pikado kluba Sharks
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 16:17
A ko je tako kako navodi savez treba ponistit utakmice kupa koje su igrane prosle godine po sistemu koje navodi predsjednik Andelic . Jer je prosle godine dosta utakmica odigrano po sistemu da za parove se baca centar.
Damir Božić 11/01/2020 u 17:19
Pozdrav,
Samo da vidim da li sam dobro shvatio... "posebno onaj dio u kojem je navedeno da sve utakmice parova prvi baca domaćin,bez gađanja centra."...
Da li je na vašoj utakmici u igri parova, u oba (ili možda u sva 3) lega u jednom od setova, prvi bacao domaćin?
Damir Božić
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 18:10
Prvo isprike sto pisem u Kolesaricevo ime jer sam izgubio svoje login podatke. Dakle Bozo tocno po njihovom tumacenju, a sto smo iskusili prosle godine u kupu protiv ekipe Prvih domaci par igra oba susreta u partiji prvi, pa cak i u slucaju treceg susreta pri neodlucenom rezultatu. Moram priznat da ja to protov niti jedne druge ekipe nisam dozivio sto ce reci da su svi ostali u krivu, a ekipa Prvih u pravu. Po ovdje prilozenim pravilima ja nigdje ne vidim dio u kojemu pise da domaci parovi igraju sve susrete prvi, a postavljeni link ne radi pa je moje pitanje Izvrsnom odboru na temelju cega su onda oni zakljucili da nije bilo regularnosti.
Lijep pozdrav. Drazen Recic
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 18:14
Molio bi vodstvo saveza da prilozi dokument iz kojeeg se izricito vidi da sve partije unutar susreta domaci parovi igraju prvi, inace je susret prptiv Wake definitivno odigran po neregularnim pravilima
Damir Božić 11/01/2020 u 19:16
Taj dokument ne postoji, barem ne u HPS-u. U HPS-ovom pravilniku nema takvog pravila koliko ja znam (možda nisam dobro pročitao) a nikad na takav način nisam odigrao utakmicu kupa, ni u našem savezu ni na državnom kupu.
Zapravo mi uopće nema smisla da neko igra prvi dva ili tri lega za redom. Zašto bi to vrijedilo za parove a ne za pojedinačni meč. Parovi u kupu se igraju isto kao i u ligi pri nerješenom rezultatu što se može i pročitati u pravilniku HPS-a. Naš savez je pod HPS-om te bi trebalo igrati kako se i igra tamo.
Jasmin Kovačević 11/01/2020 u 19:48
Evo malo i mene ,he, he. Ovo sto je Savez stavio kao odgovor postoji od sezone 2018-2019 znači stari IO, a to sto niko nije (pa i sam) obracao pozornost i igrao kako je igrao to je nešta drugo. Nisam bio na tekmi pa ne znam cijelu priču ono sto mogu zakljuciti je da se niko nije bunio kad je bacao prvi kao domacin ili gost sve parove , vec kad se izgubi onda problem. Drugo rečeno je i napisano da sve pritužbe koje se imaju na bilo kojem mecu moraju biti zapisane u službenom komentaru zapisnika i da ce IO onda razmatrati o tome. Sad očekujete da riješimo i slučajeve od prošle godine . Decki možemo napraviti sjednicu i proči sva pravila pa u detalje proči sve zajedno jer ima puno rupa u svemu . Evo toliko od mene
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 19:49
Upravo to. U HPS-ovom pravilniku koji je krovni pravilnik stoje objasnjenje za sluzbena natjecanja u kojem stoji da domacin igra prvi leg prvi, a gost drugi leg prvi. Posto za parove nije dano nikakvo drugo objasnjenje logika kaze da se na njih primjenjuju identicna pravila.
Jasmin Kovačević 11/01/2020 u 19:52
Guza logika ili pravilo !?
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 19:54
Jale ne mogu nasa natjecateljska pravila odudarat od pravila HPS-a. Ako je i doslo do nekakvih promjena u nasem pravilniku prvo se postavlja pitanje koliko je to bilo legitimno, a drugo pitanje je zasto ostale ekipe nisu upoznate s tim. Sto se tice ove opaske da je to problem kad se dozivi poraz nije istina. Jer je i na nasoj utakmici protiv Prvih, a kolko sam cuo i na utakmici Wake razmirica je nastala tijekom same utakmice po odigravanju parova, a ne zavrsetkom iste
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 19:54
Nije Guza. Komuniciras s Recom, jer sam izgubio svoje login podatke pa jedino na ovaj nacin mogu komentirati
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 19:57
A naravno da je logila Jale. Jer da se igra parova razlikuje od odigravanja pojedinacnih susreta onda bi to pravilnikom bilo i objasnjeno. Posto nije objasnjeno podrazumijeva se da se igra identicno
Jasmin Kovačević 11/01/2020 u 20:11
Reco ovo postoji vec dugo vremena ko je usvojio i ko nije obavijestio igrace stvarno ne znam. Ja isto igram kup kao i vi. A zasto se razlikuje od HPS pravila vjerovatno kad je izglasano nismo bili pod HPS-om . Dosta toga se razlikuje i fali u pravilniku i to godinama i niko ništa. Jeb onda se izvlači kome sta paše i svi se pozivaju na nešta. Ne branim nikoga al treba se više sastati na sjednici i riješiti takve probleme.
Jasmin Kovačević 11/01/2020 u 20:16
Znaci i vi prošle godine i waka ove godine a ništa ne napišete u zapisnik tekme i još je odigrate do kraja. I sta sad IO treba napraviti?
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 20:21
A sta smo trebali Jale. Oni tvrde jedno mi drugo. Otic svak na svoju stranu? Ja znam pravilnik HPS-a napamet, protivnik ima neku svoju pricu neka svoja pravila. Evo i Bozo i Panta su ti rekli da nikad za takvo sta nitko nije cuo. Nek mi se jave ekipe koje su na takav nacin odigrale kup natjecanja da su domaci parovi bacali svaku utakmicu u susretu prvi. A nismo se zalili iz razloga sto je to tek bila manja nepravda. Da ne spominjem onaj famozni zdrijeb u kojem smo odigrali 4-5 tekmi kupa dok se pojedine ekipe jos nisu ni ukljucile u natjecanja
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 20:21
Cinjenica je da vec par godina pravila naseg saveza postoje samo u teoriji, a u praksi se radi totalno suprotno
Tomislav Vidović 11/01/2020 u 20:24
Slažem se da su pravila nejasno napisana, ali ne vidim da je itko u ičemu zakinut. Prvi set sve igre u parovima igrali PRVI , drugi set sve igre parova prva igrala WAKA. Da je došlo do trećeg seta u svakoj bi se bacao centar.
''U HPS-ovom pravilniku koji je krovni pravilnik stoje objasnjenje za sluzbena natjecanja u kojem stoji da domacin igra prvi leg prvi, a gost drugi leg prvi. Posto za parove nije dano nikakvo drugo objasnjenje logika kaze da se na njih primjenjuju identicna pravila.''
Moja logika je da su igra parova sastavni dio prvog lega, što bi znacilo da domaćin baca prvi ako treba i sve tri partije parova u prvom legu.
Jasmin Kovačević 11/01/2020 u 20:29
Reco napominjem da i ja igram kup kao i vi svi , i meni je ovo bilo novo. Ja samo kažem da svi tumače pravila kako kome odgovara . Ja naprimjer nebi odigrao tekmu vec odgodio i tražio objašnjenje. A kod nas se sve radi retroaktivno, odigra se pa se buni a pri tome se nista ne napiše u službeni zapisnik.
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 20:29
Parovi su sastavni dio meca, a ne lega. Kao i pojedinacni mecevi parovi se igraju na dva dobivena lega. Kao i u pojedinacnim mecevima jedan par baca prvu partiju prvi, a drugi par drugu partiju. Da se dalje ne svadjamo jel moze netko stavit pravilnik ili link gdje se vidi vase pojasnjenje da parovi svaki leg u mecu igraju prvi. Ponavljam da cak i ako takvo nesto postoji to se kosi sa HPS-ovim pravilnikom i definitivno ne moze bit legitimno
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 20:33
I jos jedno pitanje. Kako ste onda odigravali parove u ligaskim utakmicama koje su zavrsavale nerijesenim rezultatom. Je li isto domacin oba susreta bacao prvi?
Igor Pantić 11/01/2020 u 20:38
Uglavnom ovo kako vi prezentirate da se igra nije u skladu sa Hps-om, a mi kao članovi Hps-a moramo, dakle napominjem moramo igrati po tom pravilniku.
Razlog tome je da onda mi kršimo njihov pravilnik, te ne igramo kup po pravilima, a samim tim smo automatski diskvalificirani!
Isto kao da igramo prvu ligu , a izlazimo na MO.
Što se tiče prošlog IO, gdje sam jedno vrijeme i ja bio član, odgovorno tvrdim da nisam sudjelovao u donošenju ovakve gluposti, niti se ikada o tome pričalo na sjednicama IO.
Jale slažem se da je trebalo zaustaviti igru i prijaviti to IO, to je jedina greška Wake, ali bitna stvar je da su igrali protiv kluba u kojem su i predsjednik i tajnik Saveza!!
Još jednom napominjem da igramo preko 10 godina kup na taj način, sudjelujemo na završnicama i sve je u skladu sa Hps-om čemu opet izmišljanje tople vode, odnosno nelogičnih pravila?
Igor Knežević 11/01/2020 u 20:44
Domaćin je ekipa koja je gornja u kučici ždrijeba i domaćin prvi krug ima prednost kod bacanja dok u 2 krugu gosti imaju prednost bacanja. U slučaju da dođe do odigravanja 3 kruga baca se na centar i tko bliže baca prvi (ukoliko dođe do 3 seta u pojedinačnoj igri vrši se rotacija tj. tko je prvi otvorio utakmicu taj prvi baca i u 3 setu. Samo u igri parova u 3 krugu svaka utakmica se baca centar).
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 20:49
Ne kuzim ovo objasnjenje. "Samo u igri parova u tri krugu svaka utakmica se baca centar. " Sta je pjesnik time htio rec. Ovo ni Turing nebi desifrirao
Igor Knežević 11/01/2020 u 20:49
To je pravilnik PS BPŽ. Mi smo se drzali njega jer je donesen od strane saveza. Ako nije dobar treba ga mjenjati.
U svakom slucaju nije bila namjera nikoga zakinuti jer drugi krug su gosti igrali isto tako.
Samo smo se drzali pravilnika naseg saveza. Dok se pravilA HPSa bitno razlikuju.
Dosta zupanija ima drugacija pravila od HPSa. Npr Županja Istra i jos neke koje parove igraju tek na kraju a neke odrade ekipni turnir u 2 dana a ne kroz cjelu sezonu.
Jasmin Kovačević 11/01/2020 u 20:49
Panta ja ne branim nikoga ( igramo kup isto) mene samo zanima sta sad treba napravit IO glede ove tekme kad su tako odigrali Prvi i Krkani prošle godine i nije bilo nikakvih sankcija ! Bilo to glupost ili ne.
Igor Knežević 11/01/2020 u 21:01
To pise u pravilniku naseg saveza i naznaceno je da samo u 3 kugu svAka partija se baca centar.
Ako smo u krivu sta smo se drzali pravilnika spremni smo snositi ave posljedice
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 21:03
Brkate lonce i poklopce. Nacin odrzavanja kupa nije definiran kao ni sustav ligaskog natjecanja. Definiran je samo nacin odrzavanja meceva. Dakle zupanijski savezi odlucuju hoce li kup igrat kao mi turnirskim modom, po skupinama il nekako trece. Definirano je samo na koji nacin se odrzavaju utakmice u sluzbenim utakmicama.
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 21:05
A sto se tice nase proslogodinje utakmice mi se sluzbeno nismo zalili, cak smo uostalom utakmicu i dobili. Razlika je ta Jale sto je Waka po zavrsetku utakmice uputila sluzbeni dopis. Ja sam nas samo naveo kao primjer. Dakle ovdje uopce nije rijec o Krkanima i pusti to.
Igor Pantić 11/01/2020 u 21:06
Mene samo zanima na koji način se igra kup?
Ne može 90% utakmica biti odigrano ovako, 10% onako.
Također molio bi zapisnik sa sjednice IO, ili skupštine Saveza kada je ovo izglasano.
Ovo je napisao netko na svoju ruku, dakle sigurno IO nije doneo takvu odluku, a siguran sam da Vi to nemate evidentirano u pravilniku, pošto sam ja bio u IO ;)
Igor Pantić 11/01/2020 u 21:12
Niste se držali pravilnika, jer ovaj kojeg ste se vi držali uopće ne postoji.
Dvije su opcije, da se utakmica pripiše Waki i nastavi igrat kako smo mi do sada igrali, ili da se ponovo odigra utakmica ali po "starim" i jedinim ispravnim pravilima.
Također mora se objasniti kako se igra jer ovo što je Andelicu odgovoreno, je samo prepisano iz neke objave ne iz pravilnika.
Lijep pozdrav
Igor Knežević 11/01/2020 u 21:25
To je bila sluzbena objava saveza po kojoj se treba igrati kup.
Mi je nismo izmislili samo je poštovali.
To se i proslijedilo Anđeliču.
Naj bolje bi bilo napraviti skupstinu i to rijesiti.
Panta cega smo se onda drzali..
Igor Pantić 11/01/2020 u 21:33
Tko piše kometare bez imena?
To je zabranjeno na ovoj stranici, te molim da se obrišu ili da se dotični predstavi.
Lp
Miroslav Kolesarić 11/01/2020 u 21:37
Sluzbena objava saveza? Sta to znaci, tko to donosi? Ta objava je koliko vidim objavljena na stranicama saveza u sijecnju dakle zelite rec da je Savez ( sta god to znacilo posto Panta veli da nije odluka izvrsnog odbora) u pola sezone doneo nekakva nova pravila? Ovo je komicno.
Igor Pantić 11/01/2020 u 21:46
Ali opet i da ste se držali tog pravilnika i svega, gdje tu piše da domaćin sva tri susreta parova baca pravi?
Totalno nedorečeno i nejasno.
Miroslav Kolesarić 12/01/2020 u 00:59
Sad pise Guza. Najbolje da se posalje dopis hps u zagreb i pita njih za misljenje i onda nakon njihov misljenja nastavimo odigravanje kupa. I vidimo sta sa utakmicim waka prvi. Jel nema smisla da imamo vodstvo koje govori jedno a clanovi drugo. I molio bih da bivsi tajnik preda sve ovlasti izabranoj vlasti . Hvala
Igor Knežević 12/01/2020 u 09:53
Knezevic pise. Oprostite sta nisam potpisao jer sam mislio da je sam povukao nisam obracao paznju.
Ako drugi par nije dio prvog kruga onda si upravu.
Slazem se da je nedoreceno i da treba prepraviti.
Opet napominjem ista pravila su bila i za njih u drugom krugu. Cak smo im i ponudili njihovu pobjedu od 0:2 ako smo ih mi ostetili ili su bila dupla pravila.
Igor Pantić 12/01/2020 u 11:22
Guza ja ne bi slao ništa u Hps, jer ovo je naša interna stvar.
Problem je u tome što je to napisao netko bez znanja o pravilima igranja kupa, te ono što je najgore da je to napisano bez potpore IO, koji je tada donosio sve važnije odluke.
Nadalje i nakon što je to napisano, kup se igrao po pravilima prije toga, te je također ekipa Prvih igrala po starim pravilima, ali samo neke utakmice,pošto je to očito bilo samo sa Krkanima a sa drugima ekipama ne.
Kao što sam ranije napisao, utakmica treba proglasiti neregularnom, te ju ponovo odigrati što vjerujem da će zadovoljiti obje ekipe.
Također to što je netko samovoljno napisao treba izbaciti, te napisati da se igra po pravilima kako smo i dosad igrali.
Predsjedniče slažem se da su u drugom krugu oni imali ista pravila, ali poanta svega je da pravilo igranja mora biti za sve isto, a kako trenutni IO ne može prikazati pravilnik, kada, gdje i kako je to izglasano mislim da gore navedeno možda najpoštenije.
Također nitko Vas kao IO ne krivi jer je to greška onoga tko je to pisao, bez suglasnosti ostalih.
Postoji i mogućnost da je to u ne razumjevanju pravilnika krivo prepisano iz HPS-ovog pravilnika o natjecanju.
Nakon što donesete odluku molio bi Vas službeno očitovanje, tako da mi ostali znamo kako će se službeno igrati kup.
Igor Knežević 12/01/2020 u 11:58
Svi smo istoga misljenja. Mi smo bili duzni igrati po tome kako je napisano. Potpuno se slazem sa svime sta si sada napisao.
Knezevic
Za komentiranje se logirajte